Η ζήτηση επιστρέφει αυξανόμενη στον κλάδο των εκθέσεων | ROTA

Νέα

Η ζήτηση επιστρέφει αυξανόμενη στον κλάδο των εκθέσεων

Η ζήτηση επιστρέφει αυξανόμενη στον κλάδο των εκθέσεων

Δημοσίευση έκθεσης Global Recovery Insights 2021: Ο δρόμος προς την ανάκαμψη- Τα τελευταία στοιχεία αντικατοπτρίζουν την αισιοδοξία στον κλάδο, καθώς η ζήτηση, τόσο από εκθέτες όσο και από επισκέπτες, για εκδηλώσεις με φυσική παρουσία, έχει ανακάμψει.

– Οι επιπτώσεις στις δαπάνες συμμετοχής σε έκθεση ήταν λιγότερο σοβαρές από ό,τι υπολογιζόταν.

– Προτιμάται η ποιότητα των επισκεπτών έναντι της ποσότητας.

Παρίσι / Λονδίνο – 19 Οκτωβρίου 2021: Σήμερα κυκλοφορεί το τρίτο μέρος της έκθεσης Global Recovery Insights 2021, που διεξήχθη από την εταιρεία έρευνας αγοράς στον τομέα των ζωντανών εκδηλώσεων Explori, σε συνεργασία με την UFI, τον Παγκόσμιο Σύνδεσμο Διοργανωτών Εκθέσεων και με την υποστήριξη της SISO, της Ένωσης Ανεξάρτητων Διοργανωτών Εκθέσεων.

Αυτή η τελευταία ποσοτική παγκόσμια έρευνα στη σειρά των Global Recovery Insights για τους επισκέπτες και τους εκθέτες εμπορικών εκθέσεων, που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι του 2021, συγκέντρωσε συνολικά 15.000 απαντήσεις σε 10 γλώσσες, αντιπροσωπεύοντας τη συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις σε περισσότερες από 30 χώρες. Η έρευνα επικεντρώθηκε σε πέντε βασικά θέματα που βασίζονται και μπορούν να συγκριθούν με τα ευρήματα προηγούμενων Global Insights μελετών.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι η ζήτηση επέστρεψε στα επίπεδα πριν από την πανδημία, τόσο για τους εκθέτες όσο και για τους επισκέπτες, χωρίς σημάδια θεμελιώδους μετατόπισης από τις δια ζώσης εμπορικές εκθέσεις. Το 72% των υπαρχόντων επισκεπτών δηλώνει ότι σκοπεύει να επισκεφθεί εμπορικές εκθέσεις με την ίδια ή αυξημένη συχνότητα στο μέλλον, με το 62% των εκθετών να αναφέρει την ίδια πρόθεση.

Προβλεπόμενη αύξηση και ανάκαμψη συμμετοχής
Εκθετών και Επισκεπτών (Κλίμακα 1-5)

Ο αντίκτυπος της πανδημίας στις δαπάνες ήταν πολύ μικρότερος από ό, τι υπολογιζόταν και το 45% των εκθετών περίμεναν ότι οι προϋπολογισμοί θα επανέλθουν σε κανονικά επίπεδα εντός 12 μηνών.

Σε προηγούμενες μελέτες, οι εκθέτες χρησιμοποίησαν τον αριθμό επισκεπτών ως αποφασιστικό παράγοντα, αλλά αυτό φαίνεται να έχει αλλάξει με το 86% των εκθετών να δηλώνει ότι η ποιότητα των επισκεπτών επηρεάζει σημαντικά την απόφασή τους να επενδύσουν σε μια έκθεση έναντι 67% που επικαλείται τον αριθμό επισκεπτών. Με τους εκθέτες να προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα, οι εκθέσεις υψηλής ποιότητας εμφανίζονται προστατευμένες, καθώς οι εκθέτες χρησιμοποιούν τις προηγούμενες θετικές εμπειρίες τους και λαμβάνουν πιο εμπεριστατωμένα τις αποφάσεις τους.

Η πρόσωπο με πρόσωπο προσέγγιση παραμένει ο προτιμώμενος τρόπος για τη δικτύωση και τη συνολική εμπειρία. Οι εκθέτες δεν εκτρέπουν σημαντικά ποσοστά του προϋπολογισμού τους σε ψηφιακές εκδηλώσεις, αν και θεωρείται ένας τρόπος δοκιμής νέων δρώμενων και έχει τη δυνατότητα να προσφέρει περιεχόμενο και να διευρύνει το κοινό.

Μια νέα ομάδα έγινε αντικείμενο μελέτης για πρώτη φορά σε αυτήν την έρευνα, η οποία ήταν εντυπωσιακά πιο πιθανό να μεταστραφεί από την ψηφιακή στη δια ζώσης συμμετοχή σε σχέση με τους τωρινούς επισκέπτες ή εκθέτες. Αποτελούμενη από Senior Marketing Decision Makers, με έδρα τις ΗΠΑ ή το Ηνωμένο Βασίλειο, που δεν είχαν χρησιμοποιήσει τις εμπορικές εκθέσεις ως μέσο Marketing πριν από την πανδημία, αυτή η ομάδα αναμένει ότι οι ψηφιακές εκδηλώσεις θα παραμείνουν μέρος του marketing σχεδιασμού και σκοπεύουν να γίνουν εκθέτες στις δια ζώσης εκδόσεις αυτών , υποδηλώνοντας ότι τα ψηφιακά δρώμενα που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχουν προσελκύσει νέο κοινό.

«Η έκθεση-μελέτη της Global Recovery Insights 2021 παρέχει πολλούς λόγους για αισιοδοξία, συμπεριλαμβανομένης της εξάλειψης των αμφιβολιών για μια πιθανή μετατόπιση από τις ζωντανές εκδηλώσεις και υποδεικνύοντας ποιες εκθέσεις είναι πιθανό να ανακάμψουν. Σε μια εποχή όπου οι εμπορικές εκθέσεις με φυσική παρουσία ξεκινούν ξανά σε όλο τον κόσμο, ελπίζουμε ότι αυτά τα ευρήματα θα βοηθήσουν τη βιομηχανία σε γρήγορη ανάκαμψη και όχι μόνο», είπε ο κ. Kai Hattendorf, Διευθύνων Σύμβουλος της UFI.

Η κα. Sophie Holt, η Διευθύντρια της Explori, πρόσθεσε: «Ενώ η ανάγκη για ορισμένους εκθέτες να εξοικονομήσουν χρήματα, η αναφορά Global Recovery Insights αντικατοπτρίζει την αισιοδοξία που αισθάνεται ο εκθεσιακός κλάδος, ότι οι ζωντανές εκδηλώσεις σύντομα θα επιστρέψουν σε επίπεδα προ-πανδημίας. Οι περικοπές του προϋπολογισμού δεν ήταν τόσο σκληρές όσο προβλέπονταν το 2020 και οι δαπάνες αναμένεται να επιστρέψουν στα επίπεδα του 2019 μέσα σε έναν μέσο κύκλο εκθέσεων. Οι ποιοτικές εκθέσεις είναι πιθανό πως προστατεύονται και οι ψηφιακές δυνατότητες άνοιξαν νέες ευκαιρίες για να διευρυνθεί το κοινό που θα μεταστρέψει τους αρνητικούς προς τη δύναμη και την αμεσότητα της ζωντανής, δια ζώσης έκθεσης!»

Πηγή: https://www.ufi.org/news-media/media-releases/

Άλλα Νέα

Souvenir Expo Turkey:Η πιο επιτυχημένη έκθεση τουριστικών ειδών παγκοσμίως, τώρα και στην Τουρκία

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οι εκθέσεις είναι ασφαλείς

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η DEFEA 2021

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ματαίωση εκθέσεων Ιανουαρίου

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ